FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Тест Як ваша дитина сприймає навколишній світ?

1. Чим найбільше любить займатися ваша дитина?

а) дивитися телевізор, розглядати малюнки;

б) слухати пісні, співати, вгадувати мелодії;

в) робити щось самій, торкатися руками, придуму­вати забавлянки, жарти.

2. Як ваша дитина встановлює контакт з іншими дітьми?

а)важко, друзів майже немає;

б) без проблем вступає в контакт з дітьми та до­рослими, доброзичлива до всіх;

в) любить фати з товаришами, організатор спіль­них ігор.

3. Як поводиться, коли приходять гості?

а) соромиться, поводиться тихо, мало розмовляє;

б) із задоволенням розповідає про свої справи;

в) не стримує своїх емоцій при незнайомих і до­рослих людях, неспокійна, не вислуховує їх до кінця.

4. Як грається із товаришами?

а) не любить галасливі ігри, не бере на себе го­ловні ролі, пасивна;

б) спокійно спостерігає за дітьми, виконує ролі, добре наслідує;

в) любить керувати грою, часто міняє задум, нетер­пляча.

5. Як переживає невдачу?

а) зосереджується на собі, відокремлюється від інших;

б) спокійно, намагається повторити дії;

в) бурхливо, емоційно, плаче.

6. Як висловлює прохання?

а) мовчки дивиться, просить очима;

б) багато говорить, доводить, аргументує;

в) торкається, ластиться, змінює тон голосу.

7. Що робить з найбільшим інтересом?

а)любить конструкторні, комп'ютерні ігри;

б) малює, щось робить руками;

в) слухає музику, говорить.

8. Що розповідає про школу?

а) мало розповідає про свої враження;

б)розповідає про друзів, усе, що почув у вчителя;

в) розповідає про те, що робили.

9. Як засинає?

а) швидко і спокійно;

б) потребує спілкування, капризує;

в) неспокійно спить, довго крутиться перед сном.

10. Який подарунок бажає найбільше?

а) комп'ютер;

б) музичний центр;

в) домашню тварину.

11. Чи любить малювати?

а) більше любить розглядати картинки;

б) ні;

в)малює постійно, багато малюнків узошитах.

12. Чи допомагає вдома по господарству, що найбільше любить робити?

а) допомагає прибирати на книжкових полицях розкладає речі на місця;

б) не любить допомагати, з бажанням пилососить.

в) любить спільні домашні справи, але не доводить їх до кінця.

13. Як швидко змінює настрій і з яких причин?

а) під час виникнення конфлікту переживає все в собі, назовні не показує;

б) може легко образитися на будь-яке підвищення голосу;

в) швидко змінюється, якщо починається якась спільна робота в сім'ї.

14. Які ідеї і фантазії приходять найчастіше на думку?

а)щось змінити в навколишній обстановці, нові одяг, речі;

б) придумує слова, примовки, легко відгадує загадки;

в) поїхати на екскурсію, піти в цирк, щось робити.

Обробка результатів.

За кожну відповідь «а» — 1 бал «б» — 2 бали «в» — 3 бали.

14—20 балів — дитина сприймає образно-зорову інформацію;

20—28 — дитина сприймає уявно-слухову інформацію;

28—42 — дитина сприймає емоційно-чуттєву інформацію.

Поради батькам учнів п’ятого класу

- дізнайтеся якомога більше про труднощі у навчанні. Чим більше ви знаєте, тим краще зможете допомогти собі та вашій дитині. Дізнайтеся про організації, які надають допомогу.

- Хваліть вашу дитину, коли вона щось виконує до­бре. Діти з труднощами у навчанні часто дуже добре виконують щось інше, крім навчальних завдань. Поспостерігайте, що ваша дитина робить із задо­воленням, наприклад, танцює, грає у футбол або працює з комп'ютером. Надайте вашій дитині біль­ше можливостей розвивати свої сильні сторони і таланти.

- Дізнайтеся, як ваша дитина краще засвоює мате­ріал. Чи вона краще виконує практичні завдання, спостерігає або слухає? Допоможіть дитині навча­тися, використовуючи свої сильні сторони.

- Дозвольте вашій дитині виконувати певну роботу по господарству. Це може додати їй впевненості у собі та дасть змогу відпрацювати певні навички. Інструкції мають бути дуже простими, розподіліть завдання на маленькі кроки, похваліть зусилля ва­шої дитини.

- Зробіть виконання домашнього завдання пріоритетом. Дізнайтеся більше про те, як допомогти вашій дитині виконувати домашні завдання.

- Зверніть увагу на стан розумового розвитку вашої дитини. Будьте відвертими з консультантами, які можуть допомогти вашій дитині подолати розчару­вання, почуватися краще та дізнатися більше про соціальні навички.

- Розмовляйте з іншими батьками, діти яких відчу­вають труднощі у навчанні. Батьки можуть надати вам практичні поради та емоційну підтримку.

- Познайомтеся з персоналом школи та допоможіть у розробці навчального плану, щоб найповніше задовольнити потреби вашої дитини. Заплануй­те пристосування, потрібні для вашої дитини та пам'ятайте про допоміжні технології.

- Налагодьте добрі стосунки з вчителями вашої ди­тини. Постійно спілкуйтеся, обмінюйтеся інфор­мацією про успіхи вашої дитини вдома та у школі.

Пам’ятка для батьків, щодо запобігання проявів насильства

Запобігання дитячої агресивності

1. Намагайтеся зберегти у своїй родині атмосферу відкритості й довіри.

2. Не давайте своїй дитині нереальних обіцянок, не сповнюйте її душу нездійсненними надіями.

3. Не ставте своїй дитині жодних умов.

4. Будьте тактовні в прояві заходів впливу на дитину.

5. Не карайте свою дитину за те, що дозволяєте собі.

6. Не змінюйте своїх вимог щодо дитини на догоду будь – кому.

7. Не шантажуйте дитину своїми стосунками одне з одним.

8. Не бійтеся поділитися з дитиною своїми почуттями та слабостями.

9. Не ставте взаємини із власною дитиною в залежність від її навчальних успіхів.

10. Пам’ятайте, що дитина – це втілена можливість! Скористайтеся нею так, щоб вона була реалізована повною мірою!

Агресивність дитини проявляється, якщо батьки:

- б’ють дитину,

- знущаються з неї,

- злісно жартують над дитиною,

- змушують дитину відчувати незаслужений сором,

- свідомо брешуть,

- п’ють чи влаштовують дебош,

- виховують дитину подвійною мораллю,

- невимогливі та неавторитетні для своєї дитини,

- не вміють любити своїх дітей порівну,

- не довіряють дитині,

- налаштовують дітей одне проти одного,

- не спілкуються зі своєю дитиною.

- забороняють заходити до їхнього будинку друзям дитини,

- дріб’язково опікуються й турбуються через дитину,

- живуть власним життям, в якому немає місця їхній дитини,

- дають зрозуміти дитині, що її не люблять,

Для подолання дитячої агресії у своєму педагогічному арсеналі батьки повинні мати:

- увагу, співчуття, співпереживання,

- терпіння, вимогливість, чесність, відвертість, розуміння,

- почуття гумору, відповідальність, тактовність, відкритість,

- обов’язковість, доброту, пестощі, турботу, довіру,

- щирість, дружелюбність, умінні дивуватися,

- надію, любов.

Кiлькiсть переглядiв: 331

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.